Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 1 to 40 of 138 · Next page · Last page

I love it! :D

Week 5 is so laggy for some reason

(1 edit)

3478 on pico ( ez )

anyone beats my score and i'll follow you

Deleted 12 days ago

quit trying to felx

Deleted 12 days ago

ok,got it.just don't flex,thats all

4579 on ugh ( random )

4768 ez

All songs on random are ez D)

i like it

to esey

This remake is absolutely amazing! I'm not good at the game itself, but this version somehow makes me less angry when I lose because it's ADORABLE!! 10/10!!

XD

(+1)

i swear i just heard mommy mearest say BITCH- when i full combo'd the beat drop on corrupt mode

you could still hear anything? for me it was just heart monitor noise

Show post...

finally the only place where i can escape coolguydaboiyt

(1 edit)

At last! Skid and pump are here!

Has to be one of my favorite games, love everything about it!

i  fcd cocoa 1st try 

pico-8 doesnt have very much space stop asking for more

i liked the new update

i was waiting for week 2 

and the 8-bit sound on ugh is music to my ears its fire

ok this is awesome! you did the game justice by creating this well done.

(2 edits) (-2)

hey bro pls send commands and photos and art why? create mod (pls im not lying)

send instagram insta account: alperenproplayerofgames2

mod name : HQ Bf

Deleted 234 days ago

i FC all song on random :D

هاذا جيد لاكن ممكن أن تضيف مودات للعبة وشكرا

wha

وأنا أتفق ، هذه اللعبة جيدة جدا. ولكن في المرة القادمة استخدام اللغة الإنجليزية ، من فضلك.

goo

this was inevitable and I love this. 

(+2)

10/10 making a video about it

I love the little details where you reset and it does a pattern that is random like on a real GB cart

That's just what Pico-8 does when you reset

trying to fc milf is pain

just wait for tankmans song-

(1 edit)

no

ugh was  easy

Ugh was very hard for me

(1 edit)

really

i fc'd it first try

awesome hope they complete the game with the second songs: spookes.philly and blammed.satin panties e exc.cocoa.winter the horrorland.Guns and stress.lo fight, Overhead and ballistic.parish zavodila and more songs

Lo-Fight, Overhead, Ballistic and Parish aren't official songs.

ya 4 song by fnf mod

this is accually really good why is this really good the sprites the remixes the little things EVERYTHING IS GOOD

now i can play on my pc

yes

this game is very good a demake fnf but something i dont like, is the download. i was gonna try to download the game but didin't work, i was trying too many times a didin't work again, I want to download this game just for the internet don't drop the connection LOL

(2 edits)

fnf gba port


cool game tho

cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

(+1)

Very nice

love it!

finally a bot proof gam

(+1)

this engine might just be better than the old engine what

not bad

(+1)

I was not expecting this to even be good, but it's actually good?!? I think the best sounding song is "Roses" since it's already close to the 8 bit sound.

This is the best i played it on newground and it was amazing!!!

same!

this game and cool! and also has no lag!

(-1)

dont wanna be rude but

wheres week 2 and week 5?

Hard to code I think

Viewing most recent comments 1 to 40 of 138 · Next page · Last page